BRONISZE Rynek Hurtowy

Marka i wizerunek BRONISZE

Marka i wizerunek BRONISZE

Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy w Broniszach jest zupełnie nowym tworem na polskim rynku. Podobny Rynek istnieje w Poznaniu, a kilka kolejnych jest w budowie. Jest to osiem ogromnych hal i wiat ulokowanych na powierzchni 63 ha. Rynek ma charakter akcjonariatu – sprzedający tam producenci płodów rolnych są jednocześnie właścicielami pewnego pakietu akcji firmy, zależnego od wielkości stoiska. W okresie budowy, finansowanej ze środków EBOR, był największą inwestycją budowlaną w Polsce.

Dotychczasowa symbolika nie odzwierciedlała charakteru spółki, która szczyciła się nowoczesnym sposobem działania i zarządzania. Stosowany symbol był niezbyt atrakcyjny, a jednocześnie trudny do zapamiętania i odwzorowania. Firma wymagała stworzenia charakterystycznego i rozpoznawalnego symbolu związanego z rolnictwem. Największym jednak wyzwaniem było oznakowanie architektoniczne i dojazdowe ogromnego kompleksu hal i dróg dojazdowych.

Zaprojektowano nowy symbol firmowy lekko nawiązujący do poprzedniego. Wprowadzono doskonale komponujące się i jednoznacznie kojarzone z rolnictwem kolory: czerwony i zielony. Do symbolu dodano nazwę miejscowości BRONISZE dla podkreślenia miejsca, w którym rynek funkcjonuje. Pozwoliło to również na stworzenie prostej nazwy marketingowej.
System oznakowania został skonstruowany na podstawie schematu kolorystycznego i systemu specjalnie zaprojektowanych piktogramów. Hale i wiaty są przyporządkowane do poszczególnych asortymentów: kwiaty, mięso i ryby, owoce i warzywa, art. spożywcze. Każdy z nich wyróżniono kolorem oraz piktogramem. Zaprojektowano system oznakowania dojazdowego do rynku i poszczególnych hal oraz system oznakowania i tablic kierunkowych wnętrz. Projekt ułatwił promocję rynku w rejonie warszawskim i pozyskanie nowych akcjonariuszy.

Zakres zrealizowanych prac:

  • Konsultacje przy opracowaniu nowej nazwy
  • Kreacja nowego logo
  • Opracowanie księgi logo
  • System identyfikacji wizualnej firmy
  • System identyfikacji architektonicznej
  • Oznakowanie i logistyka centrum
  • Opracowanie księgi Corporate identity

 

Dodaj komentarz

*


WordPress SEO var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-15414957-2']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();