EMPERIA, wizerunek po transformacji

Corporate Identity firmy EMPERIA
Corporate Identity firmy EMPERIA

Emperia Holding jest jedną z największych polskich grup handlowych branży spożywczej. Handel prowadzi poprzez magazyny, centra handlowe, sieci supermarketów oraz, sklepów franczyzowych i partnerskich.

Nazwa pod którą poprzednio funkcjonowała nie spełniała swojej funkcji i nie odzwierciedlała aspiracji firmy. Rozwój firmy i grupy kapitałowej spowodował konieczność stworzenia nowej marki firmy. Ponadto spółka, jako ta nadrzędna, chciała uniknąć bycia postrzeganą jako konkurencja dla wszystkich – zarówno dla innych hurtowników, jak i detalistów. Konieczne stało się określenie wartości które powinny być eksponowane w komunikacji z klientami i kontrahentami.

CODES opracował koncepcję nowej marki, zapis tożsamości marki, wykonał projekt jej nazwy, symbolu firmowego, projekt systemu identyfikacji i prezentacji marki oraz opracował zasady komunikacji firmy. W opracowaniu zaprogramowano wizerunek Emperii jako właściciela innowacyjnych, dobrze zaopatrzonych sieci, wygodnych i przyjaznych sklepów oraz firmę, która potrafi wspierać partnerów w biznesie.

Zakres zrealizowanych prac:

  • Opracowanie strategii wizerunkowej marki
  • Kreacja nowej nazwy
  • Opracowanie logo firmy
  • Projekt księgi logo
  • Opracowanie pełnego systemu identyfikacji wizualnej
  • Projekt ksiegi identyfikacji wizualnej
  • Strategia prezentacji holdingu, architektura marki

Dodaj komentarz

*


WordPress SEO var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-15414957-2']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();