ORLEN

ORLEN Corporate Identity

ORLEN Corporate Identity

Nowy wizerunek największej polskiej firmy po fuzji Petrochemii Płock i CPN.

Polski Koncern Naftowy ORLEN jest podmiotem powstałym w wyniku połączenia się dwóch gigantów rynku paliwowego: Petrochemii Płock oraz Centrali Produktów Naftowych.  Obecnie Grupa ORLEN jest jedną z największych korporacji przemysłu naftowego w Europie Środkowo-Wschodniej.

Głównym celem planowanej fuzji było doprowadzenie do powstania środkowoeuropejskiego koncernu naftowego, a więc podmiotu o nowym rodzaju i całkiem nowej skali biznesu. Tak znaczące przedsięwzięcie wymagało uwiarygodnienia firmy poprzez stworzenie marki dopasowanej do nowego biznesu. W ramach całego projektu zaprogramowany został wizerunek nowej marki, umożliwiający prowadzenie biznesu na skalę europejską, zrealizowany został projekt nazewniczy – słowo ORLEN powstałe z połączenia morfemów wywodzących się od wyrazów „orzeł” i „energia”, uporządkowany został portfel spółek i zbudowana struktura Grupy ORLEN, a także stworzony został system identyfikacji wizualnej firmy.

Nowa, bardzo silna marka stała się symbolem światowej klasy produktów i ekspansywnego koncernu. ORLEN jest jedną z najcenniejszych polskich marek.

Program zrealizowanych prac:

  • Misja firmy i marki
  • Strategia wizerunkowa i pozycjonowanie marki
  • Nazwa ORLEN i VITAY
  • System Identyfikacji Wizualnej
  • Księga Marki
  • Księga Logo
  • Identyfikacja Wizualna Grupy Kapitałowej
  • Identyfikacja spółek

Dodaj komentarz

*


WordPress SEO var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-15414957-2']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();