POLFA BOLESŁAWIEC

Marka firmy i produktów POLFA BOLESŁAWIEC

Marka firmy i produktów POLFA BOLESŁAWIEC

Polfa Bolesławiec, producent drobnego sprzętu medycznego i opakowań leków, należała do zrzeszenia Polfa. Firma nie miała indywidualnej symboliki, więc kojarzono ją z produkcją leków. Należało opracować tożsamość niezależnej marki, prezentującej firmę jako solidnego partnera i dostawcę produktów niekonsumpcyjnych.

Opracowano wizerunek przedsiębiorstwa zorientowanego na markę firmy. Zarówno identyfikacja firmy, jak i identyfikacja wszystkich jej produktów są spójne i stanowią całość. Podstawą koncepcji tożsamości stały się nowy symbol i kolorystyka. Proste opakowania i znak towarowy wzmocniły wizerunek solidnego partnera i dobrego dostawcy.  Oferowane przez firmę produkty nie są sprzedawane na rynku konsumpcyjnym. Główny nacisk położono na informacyjny charakter opakowań przywołujących na myśl: solidność, atrakcyjną cenę i jakość produktu. Opracowanie wykorzystuje efekt synergii, czyli wzajemnego wspierania się wizerunku firmy i jej produktów.

Zakres zrealizowanego opracowania:

  • Audyt wizerunku firmy i marki
  • Ocena pozycji konkurencyjnej marki
  • Projekt nowego logo firmy
  • Opracowanie księgi logo
  • Projekt systemu identyfikacji wizualnej
  • Projekt opakowań
  • Opracowanie graficzne znaków towarowych
  • Strategia budowania marki

Dodaj komentarz

*


WordPress SEO var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-15414957-2']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();